
ROYAL STAGE er Nordsjællands største arena. Her finder du de perfekte rammer for store oplevelser inden for kultur, sport og events.
Er du idérig, selvkørende og klar til at få praktisk erfaring med marketing, events og kommunikation i Nordsjælland? Så har du nu muligheden for at blive en del af vores event- og marketingteam i Royal Stage og få et spændende studierelevant job i et levende hus, hvor ingen dage er ens.
Om stillingen
Som Studentermedhjælper i event- og marketingafdelingen bliver du en vigtig del af den daglige drift og udvikling af vores kommunikation – både digitalt og fysisk. Du får en central rolle i at skabe synlighed og engagement omkring vores aktiviteter og hjælper samtidig vores projektledere med planlægning og eksekvering af events, når tempoet er højt.
Du bliver en del af et dynamisk og kreativt miljø, hvor samarbejde, initiativ og gode idéer værdsættes højt.
Dine primære opgaver
Hjemmeside
• Oprette og opdatere events samt sikre aktuelt og relevant indhold
• Bidrage til SEO-optimering og brugervenlighed
Sociale medier
• Udvikle og producere content fra huset og hverdagen
• Besvare kommentarer og interaktioner på sociale medier
• Hjælpe med produktion af materiale til betalte kampagner
Nyhedsbreve
• Planlægge, skrive og udsende nyhedsbreve med kreativt og relevant indhold
• Bidrage til at øge frekvens og engagement i vores nyhedsbreve
Partnerkommunikation
• Eksekvere kommunikation ud til vores partnere
• Udarbejde og udsende partner-nyhedsbreve
Grafik og materialer
• Opdatere skærme i huset med vejvisning og eventinformation
• Klargøre printmateriale som skilte, labels, adgangskort og andet eventmateriale
Eventassistance
• Hjælpe projektlederne med planlægning, forberedelse og eksekvering af events, når der er travlt i huset
Om dig
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse – fx inden for kommunikation, marketing, oplevelsesøkonomi eller lignende – og du har lyst til at omsætte din teori til praksis.
Vi forestiller os, at du:
Vi tilbyder
Praktisk information
Arbejdssted: Royal Stage, Hillerød
Arbejdstid: Ca. 10–15 timer om ugen (efter aftale)
Tiltrædelse: Snarest muligt
Vil du med på holdet?
Send din ansøgning og CV snarest muligt til vores HR-koordinator Lecia Tvergaard på mail: ltv@royalstage.dk – vi behandler ansøgninger løbende, og lukker for stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Eventchef Nicoline Thøger Andersen, på telefonnummer: 93 39 71 20 eller e-mail: nta@royalsatge.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ønsker du at søge uopfordret, så send din ansøgning til HR-ansvarlig Lecia Tvergaard på ltv@royalstage.dk.
ROYAL STAGE er Nordsjællands største arena. Her finder du de perfekte rammer for store oplevelser inden for kultur, sport og events.