Ledige stillinger

Studentermedhjælper – Event & Marketing

Er du idérig, selvkørende og klar til at få praktisk erfaring med marketing, events og kommunikation i Nordsjælland? Så har du nu muligheden for at blive en del af vores event- og marketingteam i Royal Stage og få et spændende studierelevant job i et levende hus, hvor ingen dage er ens.


Om stillingen

Som Studentermedhjælper i event- og marketingafdelingen bliver du en vigtig del af den daglige drift og udvikling af vores kommunikation – både digitalt og fysisk. Du får en central rolle i at skabe synlighed og engagement omkring vores aktiviteter og hjælper samtidig vores projektledere med planlægning og eksekvering af events, når tempoet er højt.

Du bliver en del af et dynamisk og kreativt miljø, hvor samarbejde, initiativ og gode idéer værdsættes højt.


Dine primære opgaver

Hjemmeside
• Oprette og opdatere events samt sikre aktuelt og relevant indhold
• Bidrage til SEO-optimering og brugervenlighed

Sociale medier
• Udvikle og producere content fra huset og hverdagen
• Besvare kommentarer og interaktioner på sociale medier
• Hjælpe med produktion af materiale til betalte kampagner

Nyhedsbreve
• Planlægge, skrive og udsende nyhedsbreve med kreativt og relevant indhold
• Bidrage til at øge frekvens og engagement i vores nyhedsbreve

Partnerkommunikation
• Eksekvere kommunikation ud til vores partnere
• Udarbejde og udsende partner-nyhedsbreve

Grafik og materialer
• Opdatere skærme i huset med vejvisning og eventinformation
• Klargøre printmateriale som skilte, labels, adgangskort og andet eventmateriale

Eventassistance
• Hjælpe projektlederne med planlægning, forberedelse og eksekvering af events, når der er travlt i huset


Om dig

Du er i gang med en relevant videregående uddannelse – fx inden for kommunikation, marketing, oplevelsesøkonomi eller lignende – og du har lyst til at omsætte din teori til praksis.

Vi forestiller os, at du:

  • Er hjemmevant i digitale medier og gerne har erfaring med sociale platforme, CMS-systemer og nyhedsbrevsværktøjer
  • Måske har erfaring med grafiske programmer
  • Er struktureret, selvstændig og god til at tage initiativ
  • Trives i et miljø, hvor der er fart på, og hvor man hjælper hinanden på tværs af afdelinger


Vi tilbyder

  • Et spændende og alsidigt studiejobs i et levende eventhus
  • En uformel og energisk arbejdsplads med plads til idéer og initiativ
  • Fleksible arbejdstider efter studie
  • Mulighed for at udvikle dig fagligt inden for marketing, events og kommunikation


Praktisk information

Arbejdssted: Royal Stage, Hillerød
Arbejdstid: Ca. 10–15 timer om ugen (efter aftale)
Tiltrædelse: Snarest muligt


Vil du med på holdet?

Send din ansøgning og CV snarest muligt til vores HR-koordinator Lecia Tvergaard på mail: ltv@royalstage.dk – vi behandler ansøgninger løbende, og lukker for stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Eventchef Nicoline Thøger Andersen, på telefonnummer: 93 39 71 20 eller e-mail: nta@royalsatge.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

UOPFORDET ANSØGNING

Ønsker du at søge uopfordret, så send din ansøgning til HR-ansvarlig Lecia Tvergaard på ltv@royalstage.dk.