Møder og konferencer

ROYAL STAGE rummer møde- og konferencelokaler i et væld af forskellige størrelser – alt med nyt og brugervenligt teknisk udstyr og gratis WiFi overalt i huset.

Hos os er planlægning af møder og konferencer en naturlig del af hverdagen, og vi tænker i helheder og har fokus på alle aspekter – helt ned til mindste detalje. Som arrangør kan du derfor være sikker på de bedste forudsætninger for et godt resultat.

Nøgleordene for os er fleksibilitet, engagement og et personligt, unikt samarbejde omkring ethvert arrangement – uanset størrelse.

Få overblik over vores faciliteter her

  • 900 gratis parkeringspladser
  • 1 km fra S-toget
  • Total indendørs arealer: 17.500 m²
  • Total udearealer: ca. 80.000 m²
  • 11 mødelokaler: 25-80 m²
  • VIP Lounge: 270 m²
  • Festsal: 340 m² (kan opdeles i 2 á 170 m²)
  • Restaurant Royal: 250 m²
  • 3 caféer
  • 9 skybokse til VIP-gæster med direkte udsigt til opvisningshallen
  • Vandrehjem med 10 værelser (40 senge) eget toilet og bad
  • Kameraplatform med mulighed for direkte TV-transmissioner
  • Fuldt udstyret fitnesscenter
  • Udendørs træningsredskaber
  • Grillplads i tippie
  • 15 sportsgrene

 

Hvorfor Royal Stage?

Som erhvervskunde vælger du Royal Stage, fordi du ønsker et arrangement, der er designet til jeres faglige og sociale agenda. Du vælger os, fordi vi er mere end fine mødelokaler og en god restaurant.

Hos os får du mulighed for at krydre eventen med sportslige aktiviteter, koncerter, teater, foredrag m.m.

Vi specialdesigner arrangementet, så det matcher jeres ønsker og samtidig løsner op for deltagernes kreativitet. Det er hos os, de gode ideer opstår. Det er her, I slipper ambitionerne fri.


Vi tilbyder…

  • Den nyeste og mest avancerede IT- og AV-teknologi
  • Højt kvalificeret personale
  • Forplejning
  • Inventar og meget mere…

 

Adskillige sportsgrene dyrkes hos os, og vi har stor erfaring med at inddrage dem, når de faglige aktiviteter kalder på en pause.

Året rundt har vi koncerter, comedy shows og en lang række andre events på plakaten. Husets øvrige aktiviteter kan nemt indgå i dit erhvervsarrangement som et mindeværdigt indslag i løbet af aftenens festligheder.

Kort sagt hjælper vi dig med at skabe et event, der på alle niveauer tilgodeser jeres faglige agenda og inspirerer jer som deltagere.

Kontakt os

Christina Guhle Anyaso
Receptions- og bookingchef
Telefon: +45 48 20 91 20
Email: kontakt@royalstage.dk