fbpx

Møder og konferencer

Giv ideerne vinger og slip ambitionerne fri.

ROYAL STAGE rummer mødelokaler i forskellige størrelser – til de helt store konferencer tager vi vores nye arena og haller i brug. Alt med nyt og brugervenligt teknisk udstyr og der er gratis WiFi overalt i huset.

Som møde- og konferencegæst kommer du til et utraditionelt konferencested, hvor det er muligt at inddrage nogle af vores utallige sports- og udendørsfaciliteter – som en del af mødet, i en pause eller som en afslutning på mødedagen.

Hos os er planlægning af møder og konferencer en naturlig del af hverdagen, og vi tænker i helheder og har fokus på alle aspekter – helt ned til mindste detalje. Som arrangør kan du derfor være sikker på de bedste forudsætninger for et godt resultat.

Nøgleordene for os er fleksibilitet, engagement og et personligt, unikt samarbejde omkring ethvert arrangement – uanset arrangementets størrelse.

Hvorfor Royal Stage?

Som erhvervskunde vælger du Royal Stage, fordi du ønsker et arrangement, der er designet til jeres faglige og sociale agenda. Du vælger os, fordi vi er mere end fine mødelokaler og en god restaurant.

Hos os får du mulighed for at krydre eventen med sportslige aktiviteter, koncerter, teater, foredrag mm.

Vi specialdesigner arrangementet, så det matcher jeres ønsker og samtidig løsner op for deltagernes inspiration. Det er hos os, de gode ideer opstår. Det er her, I slipper ambitionerne fri.

Få adgang til…

  • Den nyeste og mest avancerede IT og AV teknologi
  • Højt kvalificeret personale
  • Catering
  • Inventar og meget mere…

 

Adskillige sportsgrene dyrkes hos os og vi har stor erfaring med at inddrage dem, når de faglige aktiviteter kalder på en pause.

Året rundt har vi koncerter, comedy shows og en lang række andre events på plakaten. Husets øvrige aktiviteter kan nemt indgå i dit erhvervsarrangement, som et mindeværdigt indslag i løbet af aftenens festligheder.

Kort sagt hjælper vi dig med at skabe et event, der på alle niveauer tilgodeser jeres faglige agenda og inspirerer jer som deltagere.

Få overblik over vores faciliteter her:

  • 900 gratis parkeringspladser
  • 1 km fra S-toget
  • Total indendørs arealer: 17.500 m2
  • Total ude arealer: ca. 80.000 m2
  • 11 mødelokaler: 25-80 m2
  • VIP Lounge: 270 m2
  • Festsal: 340 m2 (kan opdeles i 2 á 170 m2)
  • Restaurant Royal: 250 m2
  • 3 caféer
  • 9 skybokse til VIP-gæster med direkte udsigt til opvisningshallen.
  • Vandrehjem med 10 værelser (40 senge) eget toilet og bad.
  • Kamera platform med mulighed for direkte TV-transmissioner.
  • Fuldt udstyret fitnesscenter
  • Udendørs træningsredskaber
  • Grillplads i tippie
  • 15 sportsgrene

Se mere


Kontakt os angående jeres mødebehov og få et hurtigt overblik samt en konkurrencedygtig pris på møde- og konferenceafholdelse:

Kontakt os

Christina G. Anyaso
Event, konference og mødebooking
Telefon: +45 4820 9123
Email: cga@royalstage.dk