Firmaevents

Hos Royal Stage har vi stor erfaring med at arrangere events for alt fra 10 til flere tusinde deltagere, og vi brænder for det, vi laver. Vi arbejder enten ud fra et af vores faste koncepter, som vi videreudvikler og tilpasser til jeres ønsker, eller vi skaber et helt nyt koncept fra bunden sammen med jer.

Kreativitet, kvalitet og minutiøs planlægning kendetegner vores arbejde, så du som kunde kan føle dig tryg hele vejen igennem processen.

Lækre selskabsmenuer

Vi skræddersyr gerne maden til jeres næste firmaarrangement, men I kan også købe ind i vores forskellige selskabsmenuer, hvor opdækning og drikkevarer er en del af pakken.  

Vi tilbyder også

  • Scene
  • Storskærm
  • Professionelt lys- og lydudstyr
  • AV-udstyr
  • Teknisk assistance
  • Kameraplatform med mulighed for direkte TV-transmissioner

Få et tilbud

Facts om Royal Stage

  • 900 gratis parkeringspladser
  • 1 km fra S-toget
  • Total indendørs arealer: 17.500 m²
  • 11 mødelokaler: 25-80 m²
  • VIP Lounge: 270 m²
  • Festsal: 340 m² (kan opdeles i 2 á 170 m²)
  • Forplejning leveret af Restaurant Royal
  • 3 caféer
  • 9 skybokse til VIP-gæster med direkte udsigt til arenaen

Kontakt os

Christina Guhle Anyaso
Receptions- og bookingchef
Telefon: +45 48 20 91 20
Email: kontakt@royalstage.dk

Christiane

Christiane Leander Kjeldsen
Reception – og mødebooking
Telefon: +45 48 20 91 20
Email: kontakt@royalstage.dk